Meld deg som dugnadssjef eller styremedlem!

Styret jobber for tiden med å forberede generalforsamlingen. Her er noe som er viktig:

Alle roller i administrasjon av huseierforeningen går på rundgang og det forventes at alle tar sin tur. Har du bodd her noen år så grip endelig sjansen og gjør en innsats for felleskapet! Er du ny her, så har du sikkert mye å bidra med! Vi ønsker deg velkommen!

Styremedlemmer

Noen styremedlemmer fortsetter eller står til gjenvalg, mens noen har avtjent perioden sin. For å sikre at styret kan oppfylle rollen sin, som forøvrig er beskrevet i punkt 4 av vedtektene, trenger vi påfyll!

I tillegg til det som er beskrevet jobber styret med å se på mulighetene og utfordringene rundt garasjeanlegget og el-bil spørsmålet. Med andre ord, her har du muligheter til å påvirke prosessen og retningen som velges.

Dugnadssjefer

Tre av våre dugnadssjefer trenger avløsning. Ikke fordi jobben er så krevende, men fordi de har hatt rollen inne i mange år og delvis også jobbet i styret ved siden av.

I korte trekk går jobben ut på å organisere ting rundt vårdugnaden (inkl.innkjøp av drikkevarer og is), lage klippeliste og se etter lekeplassene. Fullstendig stillingsinstruks ligger her.

Vi har forøvrig fortsatt tilgode å se en kvinnelig dugnadssjef!

Kontakt

Ta kontakt med noen av de nåværende dugnadssjefene eller styremedlemmene om du trenger mer info.