Høstdugnad

De siste årene har vi kun hatt dugnad til våren. Men det er mye som tilsier at høstdugnad kan være nyttig:

• Det blir mindre jobb til våren om løv fjernes til høsten (det er nemlig da det faller på bakken),
  • Beskjæring av busker og treer er mindre forstyrrende for fugleliv, som lager rede til våren,
  • Mange busker og hekker har vokst seg stor i løpet av sommeren og utgjør en hindring for fri ferd og ikke minst snømåking.

Styret henstiller derfor alle beboere om å ta en titt i nærområdet og rydde opp. Om alle gjør en liten innsats blir det penere for hele nabolaget. Her er noen forslag:

• Luke ugress fra og rundt lekeplassene, rundt hekker og veier,
    Stygg

Pent – takk til naboene Cathrine, Eivind, Torill og Stig for flott innsats!
  • Beskjær busker og treer,
  • Plukk søppel som flyter rundt (dette kan med fordel gjøres daglig!),
  • Fjern løv og annet hageavfall.

Et siste ord om lagringsplass i bomberommet

Har du sjekket og merket dine eiendeler i bomberommet tydelig som vi ga beskjed om tidligere? Siste frist er slutten av september. Mer om lagring i bomberommene finnes under Praktisk info > Lagringsplass.