Plenklipping

Det er plen rundt garasjene i Skytten vest, Skytten øst (husk å klippe utenfor gjerdet) og ved Stian Kristensensvei øst. I tillegg faller det en liten flekk på Skytten øst ved benken ved postkassene.

Klipping av gressplenene går på omgang. Alle beboere av Skytten Huseierforening er pålagt å ta del i vedlikeholdet av fellesområdene våre.

Det skal klippes 1 gang per uke!

Gressklipperen står i boden over bomberommet i Skytten Øst. Kode til låsen kan fåes ved å kontakte dugnadssjefene.

Samme sted finner du drivstoff. NB! Pass på å kun bruke 95 blyfri bensin fra jerrykanner(Ikke bruk Aspen2 – dette er kun til børstemaskinen!)

Merk:
Gressklipperen er felleseie via huseierforeningen, og dette betyr at skader på den dekkes av oss alle via medlemskontingenten.

Det er derfor smart å bruke gressklipperen pent slik at vi har glede hele sesongen med minst mulig behov for reparasjon og vedlikehold. Sjekk derfor alltid om den har nok olje før du setter i gang!

Klippeplanene er slått opp ved postkassestativer. De finnes også her:

[dg columns=»3″ attachment_pg=»false» paginate=»true» new_window=»true» ids=»1842,2119,1453″]