Oppdatering av hjemmesiden med elbil-info

Styret har nå samlet diverse viktig informasjon knyttet til lading av el- og hybridbiler på egen side under Praktisk info > El- og hybridbil.

Etterbestilling av ladeboks til elbil kan også gjøres via eget bestillingsskjema på denne siden.

Prisen for elbillader er kr 22.000 m/mva, monteringsplate kr 750 m/mva. Prisene er gyldige til og med 31.12.2020.
Hvis du ikke ønsker å bestille monteringsplate så må du sørge for at laderen kan monteres på en skikkelig plate. Sponplater og/eller gipsplater er frarådet da disse ikke er stødig nok.

Vi planlegger å samle opp bestillinger i puljer 4-6 ganger per år, og har i den forbindelse fremforhandlet rabattert pris som gjelder ved montering av 3 ladere eller mer. Prisen blir da kr 21.200. Denne prisen er også gyldig til og med 31.12.2020.

Det er ikke planlagt faste intervaller for bestilling av elbilladere – dette blir styrt av etterspørsel. Dette betyr at når vi får inn bestilling, eller varsel om at man planlegger å bestille, så vil vi via nyhetsbrev varsle huseierforeningens medlemmer om dette slik at så mange som mulig får muligheten til å henge seg på.

Ampère Installasjon vil forestå installasjon og vil fakturere direkte ved fullført jobb.
For tilbud på montering av ekstrautstyr – kontakt styret med detaljer om hva slags utstyr du har behov for å få montert.