Det går mot ferien for de fleste…

…derfor har styret samlet noen punkter vi ønsker å fremheve:

Fellesområde

Sjekk klippelisten når det er din tur å klippe! Passer ikke dato må du selv bytte med en nabo. Det er ikke akseptabelt at man bare lar det være, uansett grunn. Vi ønsker at vårt fellesområde fremstår som ryddig og ordentlig og alle må være med på det. Dette inkluderer også å plukke søppel når man ser det.

Bomberommene

Det er en stund siden vi har hatt ryddeaksjon i bomberommene og det virker som om ikke alt er merket iht. kravet på denne siden her. Om du vil unngå overraskelser anbefaler vi at du markerer dine eiendeler i bomberommet tydelig.

Ferietid

Husk at det er flere av oss som tilbringer ferien her hjemme i år, ta hensyn til hverandre og husk også helligdagsloven.

God ferie alle sammen!

PS: Ikke bruk opp alt av feriepengene, neste regning for medlemsavgiften kommer i August.