Melding fra Telenor

På generalforsamlingen informerte vi om at Telenor har endret pakken vi har i avtalen vår. Den nye pakken heter frihet L. Alle medlemmer i huseierforeningen skal ha fått varsel på sms om å registrere seg på abonnementet for å aktivere det. Det gjøres ved å følge lenken, logge inn med ditt brukernavn og huke av på aktivering. Da beholder du tv og internett slik det er i dag.

Frihet L gir deg flere valgmuligheter og fleksibilitet. Vi har også fått noen flere poeng enn vi hadde før.

Slik fungerer det:

  • Med Frihet får du som beboer et visst antall poeng som du fritt kan bruke til bredbånd, TV og strømmetjenester.
  • Vi har forhåndsvalgt bredbåndshastighet og TV-innhold i hver pakke, men som du står fritt til å endre som du vil.
  • På Mine Sider kan du alltid se hvor mange poeng du har brukt, og du kan endre på tjenestene ved behov – uten ekstra kostnad.
  • Trenger du høyere fart på bredbåndet eller mer TV- og strømmeinnhold enn det som er inkludert i avtalen, kan du enkelt kjøpe flere poengpakker. Disse har ingen bindingstid, og du betaler kun for antall dager du har behov for dem.

Denne endringen er ikke noe styret ba om eller ønsket, prisen har også steget mer enn forventet. Styret tok umiddelbart kontakt med Telenor da vi først ble varslet og protesterte på prisendringen, uten gehør. Vi kommer til å ta kontakt med alternative tv-leverandører for å undersøke om det er mulig å få en like god eller bedre avtale for huseierforeningen.