Trivselsregler

• Det er en forventning at alle medlemmer i huseierforeningen bidrar til godt naboskap og et godt bomiljø. Dette betyr:
    • Høflig dialog, skriftlig som muntlig, særlig når man er uenig,
    • Respekt for stille-tider som definert i Granneloven, Helligdagsloven mm www.lovdata.no,
  • Videre er det:
    • Lov å ta små og litt større initiativ til glede for din nabo og ditt tun,
    • Lov å plukke opp søppel (vi ønsker at tun, grøntområder, lekeplasser og garasjeanlegg ser ut slik vi ønsker at det skal være),
    • Viktig å delta på dugnad, vi skal kunne si at vi trives,
    • Lurt å ikke måke snø fra din egen gangvei ut i veien. Dra den videre til fellesområdet hvor snøen pleier å bli lagret. Da slipper du å vente til noen kommer og rydder etter deg.
  • Vi ønsker:
    • Begrenset kjøring innenfor bommene og at garasjene benyttes til parkering av bil og ikke som lagringsplass.
    • At alle bruker sin demokratiske rett til å delta på Huseierforeningens generalforsamling.