Rivearbeidet Eineåsen skole

Rivearbeidet

Rivearbeidet ved Eineåsen skole er i full gang, noe som flere av beboerne i huseierforeningen daglig både ser og hører godt.

Det foregår støyende arbeide over store deler av dagen noe som vi i Styret har tatt opp med Bærum kommune. Kommunen opplyser om at de har tatt dette videre med utførende entreprenør og de ser nå på tiltak for å unngå mye støyende arbeid etter klokken 1700. Dette gjelder spesielt tiltak opp mot boligene nærmest byggeplassen. Kommunen ser da både på tiltak opp mot tilbakemeldingene på støy og lys.

[dg columns=»1″ attachment_pg=»false» paginate=»true» ids=»2035″]

Parkering Stian Kristensens vei

Bærum kommune har besluttet at det skal være parkeringsforbud i Stian Kristensens vei ut 2022 i fbm byggearbeider ved Eineåsen skole.

Dersom du ikke har ryddet garasjen for å få parkert bilen din enda, så er kanskje parkeringsforbudet i Stian Kristensens vei anledningen du har ventet på? Kanskje du også kan låne/leie ut garasjen din til en nabo?

Om du av en eller annen grunn absolutt må parkere utenfor garasjen bør du passe på at du ikke blokkerer veien for andre.

Takk for at alle bidrar til godt naboskap og gode parkeringsmuligheter for oss alle.